Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nova paradigma učenja - nove uloge odgojitelja u odgojno-obrazovnom procesu (CROSBI ID 140973)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Petrović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita ; Šagud, Mirjana Nova paradigma učenja - nove uloge odgojitelja u odgojno-obrazovnom procesu // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 2 (10); 315-327

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka ; Slunjski, Edita ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Nova paradigma učenja - nove uloge odgojitelja u odgojno-obrazovnom procesu

U radu se argumentira svrha i način mijenjanja tradicionalne uloge odgajatelja u odgojno- obrazovnom procesu, što je uvjetovano novom paradigmom učenja u vrtiću- zajednici koja uči. Budući da je podrijetlo znanja prioritetno socijalno, dijete u procesu učenja nije "usamljeni znanstvenik" niti mu se znanje može prenijeti. Ono se izgrađuje, sukonstruira i revidira u kolaboraciji s drugom djecom i odgajateljem. Iz tih se razloga težište s izravno rukovodeće uloge odgajatelja premješta na mnogo raznovrsnije, suptilnije, demokratičnije i humanije uloge, tj. na aranžiranje kvalitetnog fizičkog i socijalnog okruženja za dječje učenje, na "pedagogiju odnosa", promatranja, slušanja, shvaćanja i proučavanja djeteta (kao u Reggio pedagogijskoj koncepciji) te na kontinuiranu samo-refleksiju i grupnu refleksiju odgajatelja i stručnog tima u vrtiću kao zajednici koja uči.

nova paradigma učenja; uloge odgojitelja; samorefleksija

nije evidentirano

engleski

A New Learning Paradigm-New Roles Of Preschool Teachers in the Educational Process

nije evidentirano

A New Paradigm of Learning; role of Preschool Teacher; Self-reflection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2 (10))

2005.

315-327

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija