Poboljšanje izrade cijevnih stijena (CROSBI ID 349965)

Gredičak, Silvije Poboljšanje izrade cijevnih stijena / Ciglar, Damir (mentor); Zagreb, Fakultet strojarstva i brodogradnje, . 2008

Gredičak, Silvije

Ciglar, Damir

Poboljšanje izrade cijevnih stijena

U ovom diplomskom radu primarno je bilo konstruirati pneumatsku steznu napravu, koja će omogućiti brže i kvalitetnije stezanje obradka kod postupka izrade cijevne stijene na NU glodalici tipa BF-04. U prvom poglavlju je objašnjeno za što služe cijevne stijene, od kojih se materijala izrađuju i od kojih se faza sastoji proizvodnja cijevnih stijena. U drugom i trećem poglavlju su ukratko opisana bitna povijesna razdoblja poduzeća TPK Orometala, te su dani samo najvažniji certifikati klasifikacijskih društva koji su nadzirali dosadašnju proizvodnju. Nabrojani su i opisani., te slikama nadopunjeni široki proizvodni program poduzeća TPK Orometal. Četvrto poglavlje predstavlja opis dosadašnjeg tijeka pojedinih faza proizvodnje od obradka iz kotlovskog lima pa sve do gotove cijevne stijene. U petom poglavlju je dan proračun sila i snage glodanja, odnosno proračun sila koje djeluju u trenutku operacije glodanja na pneumatsku steznu napravu. U šestom poglavlju je prikazan statički proračun pneumatske stezne naprave i izbor pneumatskog cilindra. Sedmo poglavlje se bavi konstrukcijom pneumatske stezne naprave, te je dan opis standardnih dijelova koji su neophodni za pravilan rad pneumatske stezne naprave. Dodatna poboljšanja postupka izrade cijevne stijene modernim reznim alatima, opisuje se u poglavlju osam. Deveto poglavlje predstavlja zaključak ovog diplomskog rada.

izrada; cijevna stijena; pneumatska stezna naprava

The Improvement of Tube-walls Manufacture

Manufacture; Tube-wall; Pneumatic Clamping Device