Regija i Hrvatska u konceptu scenarija WEC-a (CROSBI ID 537269)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Granić, Goran ; Jelavić, Branka ; Pešut, Damir ; Majstrović, Goran ; Božić, Helena ; Tot, Mario ; Dizdarević, Nijaz ; Bošnjak, Robert ; Fabek, Robert ; Jurić, Željko Regija i Hrvatska u konceptu scenarija WEC-a // 16. Forum Dan energije u Hrvatskoj: Energetska budućnost u svjetlu odnosa i integracijskih procesa u Europi: zbornik radova / Branka Jelavić (ur.). Zagreb: HED, 2007. str. 11-34

Granić, Goran ; Jelavić, Branka ; Pešut, Damir ; Majstrović, Goran ; Božić, Helena ; Tot, Mario ; Dizdarević, Nijaz ; Bošnjak, Robert ; Fabek, Robert ; Jurić, Željko

Regija i Hrvatska u konceptu scenarija WEC-a

Najznačajniji projekt World Energy Council (WEC) u razdoblju od 2004. do 2007. godine je studija Energy Policy Scenarios to 2050, na kojem članovi WEC-a i nezavisni stručnjaci rade tri posljednje godine, a čiji će rezultati biti predstavljeni na kongresu u Rimu od 9. do 16. studenog 2007. godine.. Energetska budućnost svijeta se promatra po kontinentima, pa tako je i Europa jedan od podprojekata. Regija jugoistočne Europe unutar Europe nije posebno promatrana, pa je u ovom radu pozornost posvećena ovoj regiji prema konceptu WEC-ovih scenarija. U sklopu mogućih scenarija analizirana je regija i ovisnost o tijeku događanja u Europi. Prikazani su glavni energetski pokazatelji regije, posebno u dijelu koji se odnosi na električnu energije i plin. Dane su preporuke o daljnjim aktivnostima, koje nisu u najvećem dijelu specifične samo za regiju nego i na šire područje Europe.

energetski scenariji; električna energija; plin; WEC

Region and Croatia in the Concept of WEC Scenario

energy scenario; electric energy; gas; WEC