Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja (CROSBI ID 537307)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Leko Šimić, Mirna ; Čarapić, Helena Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings. Rijeka, 2007

Podaci o odgovornosti

Leko Šimić, Mirna ; Čarapić, Helena

hrvatski

Znanje marketinga u funkciji marketinga znanja

Tradicionalna uloga znanja i obrazovanja u suvremenom društvu danas je znatno proširena i uvjetovana je sve većim iščekivanjima u smislu njena utjecaja na intelektualni, kulturni, socijalni i tehnološki razvoj društvene zajednice. Na tržištu znanja kao i na tržištu rada događaju se značajne kvantitativne i kvalitativne promjene. Stoga se pred visokoobrazovne institucije postavlja zahtjev za povećanjem stupnja marketing orijentacije u njihovom poslovanju. Naime, u situaciji internacionalizacije visokog obrazovanja, specifičnog ponašanja potrošača (visoka uključenost u kupovinu, sve skuplji proizvod, značajne razlike između brandova, i neredovita kupovina), nužno je precizno definirati i osmisliti konkurentan proizvod, definirati odgovarajuću cijenu, lokaciju, odnosno način distribucije i promovirati ga odabranoj ciljnoj skupini potrošača. U tom smislu znanje marketinga i njegova primjena na specifični proizvod, visoko obrazovanje, odnosno studente može umnogome olakšati stvaranje konkurentske tržišne pozicije visoko obrazovne institucije. U ovom radu analizira se proizvod, odnosno obrazovna usluga, te elementi cijene promocije i distribucije koje primjenjuje i nudi Ekonomski fakultet u Osijeku, a koji predstavljaju bitne komponente marketing koncepcije i tržišnog pozicioniranja. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na potrebu znatno većeg stupnja primjene marketing koncepcije u operativnom i strateškom planiranju razvoja fakulteta.

marketing; visoko obrazovanje; kvaliteta obrazovne usluge

nije evidentirano

engleski

Knowledge of marketing as a tool for marketing of knowledge

nije evidentirano

marketing; higher education; education service quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings

Rijeka:

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

Kongres ROMAR (20 ; 2007)

predavanje

17.10.2007-21.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija