Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga (CROSBI ID 141132)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zjakić, Igor ; Bolanča, Stanislav ; Mrvac, Nikola
hrvatski
Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga
Izrada modnog kataloga važan je čimbenik u plasmanu proizvoda koje katalog prezentira. Prezentacija proizvoda u katalogu mora biti objektivna, ali mora i privući potencijalnog kupca. Zbog toga se postavlja pitanje može li se modni katalog izraditi tako da se zadovolje sve karakteristike u smislu objektivnosti i subjektivnosti kada je u pitanju doživljaj boja. Doživljaj boja u prvom je redu uvjetovan rasponom tonaliteta koji je direktno ovisan o gustoći obojenja upotrijebljenih bojila za tisak. Cilj ovoga rada je utvrditi korelaciju objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnog kataloga. U tu svrhu otisnuti su motivi kojima se može dobiti navedena korelacija. Objektivna ocjena kvalitete tiska dobivena je mjerenjem trodimenzionalnih vrijednosti boja koji je moguće u katalogu reproducirati, dok je subjektivna ocjena kvalitete kataloga utvrđena analizom frekvencije doživljaja kvalitete tiska kataloga. Na temelju rezultata utvrđeni su parametri i granični uvjeti koje je potrebno zadovoljiti kako bi se katalog otisnuo u optimalnoj kvaliteti
modni katalog; gustoća obojenja; gamut; raspon tonova; kvaliteta
nije evidentirano
engleski
Study of the Objective and Subjective Evaluation of Fashion Catalogues Printing Quality
nije evidentirano
fashion katalogue; inking density; gamut; tone range; quality
nije evidentirano