Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga (CROSBI ID 141132)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zjakić, Igor ; Bolanča, Stanislav ; Mrvac, Nikola Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga // Tekstil : časopis za tekstilnu tehnologiju i konfekciju, 56 (2007), 9; 562-569

Podaci o odgovornosti

Zjakić, Igor ; Bolanča, Stanislav ; Mrvac, Nikola

hrvatski

Studija objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnih kataloga

Izrada modnog kataloga važan je čimbenik u plasmanu proizvoda koje katalog prezentira. Prezentacija proizvoda u katalogu mora biti objektivna, ali mora i privući potencijalnog kupca. Zbog toga se postavlja pitanje može li se modni katalog izraditi tako da se zadovolje sve karakteristike u smislu objektivnosti i subjektivnosti kada je u pitanju doživljaj boja. Doživljaj boja u prvom je redu uvjetovan rasponom tonaliteta koji je direktno ovisan o gustoći obojenja upotrijebljenih bojila za tisak. Cilj ovoga rada je utvrditi korelaciju objektivnog i subjektivnog ocjenjivanja kvalitete tiska modnog kataloga. U tu svrhu otisnuti su motivi kojima se može dobiti navedena korelacija. Objektivna ocjena kvalitete tiska dobivena je mjerenjem trodimenzionalnih vrijednosti boja koji je moguće u katalogu reproducirati, dok je subjektivna ocjena kvalitete kataloga utvrđena analizom frekvencije doživljaja kvalitete tiska kataloga. Na temelju rezultata utvrđeni su parametri i granični uvjeti koje je potrebno zadovoljiti kako bi se katalog otisnuo u optimalnoj kvaliteti

modni katalog; gustoća obojenja; gamut; raspon tonova; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Study of the Objective and Subjective Evaluation of Fashion Catalogues Printing Quality

nije evidentirano

fashion katalogue; inking density; gamut; tone range; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (9)

2007.

562-569

objavljeno

0492-5882

Povezanost rada

Grafička tehnologija

Indeksiranost