Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ (CROSBI ID 537402)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, N. (ur.). Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 147-155

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

hrvatski

KOMPETENCIJE I KOMPETENTNOST UČITELJA U KONTEKSTU ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA ODRŽIVI RAZVOJ

Što je zapravo obrazovanje učitelja za održivi razvoj? Može li se toliko kompleksan problem uopće tretirati kao relevantan problem u pedagoškom smislu? Bez obzira na obrazovni profil učitelja, dob, zemlju i sl. - pitanje je postoje li neke zajedničke pedagoške značajke? Sve su to pitanja za čije bi odgovore bilo korisno provesti sveobuhvatne analize kojima bi se dobili adekvatniji uvidi u problematiku kompetencija i kompetentnosti učitelja za odgojno-obrazovni rad o održivom razvoju. Pregledom dostupne literature može se ustvrditi da se teoretičari obrazovanja učitelja sve češće pozivaju na otvorenost problema kompetencije i kompetentnosti učitelja, posebice kada se radi o području održivog razvoja. Smatra se da koncepcije poput odgoja i obrazovanja za okoliš, kao donedavno prevladavajuća koncepcija u većini zemalja, ili neke prevladane tradicionalne koncepcije, poput ekološkog odgoja i obrazovanja, ne mogu udovoljiti suvremenim zahtjevima kompetencije i kompetentnosti koji se postavljaju pred inicijalno i profesionalno obrazovanje učitelja. Ovaj rad daje polazne osnove i smjernice za razumijevanje i usklađivanje okvira kompetencija i kompetentnosti učitelja koje se odnose na odgoj i obrazovanje za održivi razvoj. Riječ je o okviru kompetencija i kompetentnosti koji ima zadaću povezati teorijska i koncepcijska te praktična postignuća obrazovnih institucija i postaviti ih u određene međusobne odnose na domaćoj i međunarodnoj razini. Naime, njime se postavljaju određeni kriteriji razvoja i stjecanja kvalitete kompetencija i kompetentnosti u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj jer se može očekivati da će ih učitelji imati nakon završetka inicijalnog obrazovanja, odnosno tijekom svoje daljnje izobrazbe.

okoliš; održivi razvoj; učitelji; kompetencije; kompetentnost učitelja za odgojno-obrazovni rad o održivom razvoju

nije evidentirano

engleski

Responsability and competence of teachers in promoting education for sustainable future

nije evidentirano

environment; sustainable development; teachers; competences; teacher competence for sustainable development educational work

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-155.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kompetencije i kompetentnost učitelja

Babić, N.

Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University

978-953-6965-11-3

Podaci o skupu

međunarodni znanstveni kolokvij "Kompetencije i kompetentnost učitelja"

predavanje

18.04.2007-19.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija