Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera (CROSBI ID 350032)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Radmanović, Jelena
Brozović, Maja
hrvatski
Mediji oglašavanja u reklamnim kampanjama mobilnih operatera
U diplomskom radu su analizirane vrste medija koje se koriste u reklamnim kampanjama mobilnih operatera u Hrvatskoj. Nastojalo se uočiti razloge odabira pojedinih vrsta medija. Obrađivan je razvojni put najzastupljenijih medija u reklamnim kampanjama mobilnih operatera na primjeru Vipneta i Tele2. Prikazane su i različite mogućnosti kojima raspolažu pojedini mediji s obzirom na njihove prednosti i nedostatke. Primjeri su vizualno potkrijepljeni kampanjama mobilnih operatera u tijeku. S obzirom na tekuće kampanje prikazani su elementi unutar mogućnosti pojedinog medija pogodni za postizanje prepoznatljivosti. Analiza medija uključila je i određena načela dizajna koja se mogu primijeniti u reklamnim kampanjama Vipneta i Tele2, mobilnih operatera na hrvatskom tržištu. Na temelju načela analiziran je vizualni identitet navedenih operatera kako bi se naglasila snaga kreativnosti u oglašavanju. Vipnet i Tele2 koriste načela navedena u radu kvalitetno i uvijek na vrlo prepoznatljiv način. Te dvije tvrtke imaju različite pristupe u korištenju načela dizajna koja su u radu istaknuta i vizualno potkrijepljena zaključcima.
promocija; medij oglašavanje; kampanja
nije evidentirano
engleski
Advertising media in the advertising campaigns of mobile operators
nije evidentirano
promotion; media; advertising; campaign
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
08.05.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb