Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja (CROSBI ID 141370)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kunst, Ivo ; Poljanec-Borić, Saša
hrvatski
Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja
Rad raspravlja o konkurentskom pozicioniranju srpske turističke ponude u svjetlu "ekonomije doživljaja". Pošavši od pretpostavke da razvoj turističkog sektora Srbije valja promatrati sa stajališta konkurentnosti, analizirani su: a) stanje i obilježja lokacije, b) resursna osnova kao i c) fizička oblježja srpske turističke ponude. Također, prikazani su rezultati SWOT analize te rezultati analize konkurencije. Na osnovi izvršenih analiza utvrđeno je da konkurentsko pozicioniranje srpskog turizma mora uvažavati tri konstante: a)algoritam ekonomije doživljaja, b) globalno i lokalno prepoznatljiv i razlikovni komunikacijski atribut, odnosno c) ekonomski racionalan vrijednosni lanac turističke ponude. U tom smislu se turističko pozicioniranje Srbije optimalno veže uz atribute "Balkan", odnosno "Dunav", ovisno o političkoj odluci u vezi s maksimiranjem kratkoročnih ili srednjoročnih učinaka.
pozicioniranje; konkurencija; ekonomija doživljaja; turizam; Srbija; Balkan; Dunav
nije evidentirano
engleski
Competitive Positioning of Serbian Tourist Offer
nije evidentirano
positioning; competition; experience economy; tourism; Serbia; Dunav; Balkans
nije evidentirano