Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja (CROSBI ID 141370)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kunst, Ivo ; Poljanec-Borić, Saša Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja // Turizam, 56 (2008), 1; 93-108

Podaci o odgovornosti

Kunst, Ivo ; Poljanec-Borić, Saša

hrvatski

Konkurentsko pozicioniranje srpske turističke ponude u svjetlu razvoja ekonomije doživljaja

Rad raspravlja o konkurentskom pozicioniranju srpske turističke ponude u svjetlu "ekonomije doživljaja". Pošavši od pretpostavke da razvoj turističkog sektora Srbije valja promatrati sa stajališta konkurentnosti, analizirani su: a) stanje i obilježja lokacije, b) resursna osnova kao i c) fizička oblježja srpske turističke ponude. Također, prikazani su rezultati SWOT analize te rezultati analize konkurencije. Na osnovi izvršenih analiza utvrđeno je da konkurentsko pozicioniranje srpskog turizma mora uvažavati tri konstante: a)algoritam ekonomije doživljaja, b) globalno i lokalno prepoznatljiv i razlikovni komunikacijski atribut, odnosno c) ekonomski racionalan vrijednosni lanac turističke ponude. U tom smislu se turističko pozicioniranje Srbije optimalno veže uz atribute "Balkan", odnosno "Dunav", ovisno o političkoj odluci u vezi s maksimiranjem kratkoročnih ili srednjoročnih učinaka.

pozicioniranje; konkurencija; ekonomija doživljaja; turizam; Srbija; Balkan; Dunav

nije evidentirano

engleski

Competitive Positioning of Serbian Tourist Offer

nije evidentirano

positioning; competition; experience economy; tourism; Serbia; Dunav; Balkans

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56 (1)

2008.

93-108

objavljeno

0494-2639

Povezanost rada

Ekonomija