Math in school, math in logopedics (CROSBI ID 537692)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lenček, Mirjana, Hmelina, Maja
engleski
Math in school, math in logopedics
Problemi u matematici javljaju se i mogu prepoznati puno prije početaka usvajanja formalnih matematičkih znanja u školi. No, s početkom školovanja započinje zabrinutost, kako roditelja, tako i same djece, ukoliko su neuspješna u matematici. Stoga se dijagnosticiranje uglavnom odnosi na djecu školske dobi, premda je predškolsko doba optimalno vrijeme prepoznavanja i postavljanja dijagnoze teškoća u matematici ili specifičnog poremećaja matematičkih sposobnosti. Logopedska dijagnostika se u području matematike treba usmjeriti na matematički jezik te provjeru u kategorijama od predmatematičkih znanja i vještina do znanja o brojevima (aritmetika), strukturama prostora i njihovim zajedničkim vezama (geometrija), jednadžbama (algebra), a s obzirom na dob djeteta. U ovome radu predstavit će se model dijagnostičkih zadataka za procjenu matematičkih znanja djece prvoškolaca. On uključuje i provjeru u području tzv. primijenjene/svakodnevne matematike (prsti, novac, sat, orijentacija...) koja je drugačija od formalnoga učenja i školskih znanja. Svrha je rada upozoriti na važnost strukturirane procjene komponenti matematičke obrade, a s ciljem postavljanja dijagnoze odstupanja ili pak poremećaja u matematičkim sposobnostima.
math; speech-language pathology
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
2. kongres logopedov Slovenije
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Maribor, Slovenija