Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu (CROSBI ID 350099)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dedić, Matija Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu / Pibernik, Jesenka (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Dedić, Matija

Pibernik, Jesenka

hrvatski

Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu

Više od bilo kojeg drugog elementa dizajna, boja ima utjecaj da nas učini svjesnim o onome što vidimo. Boja defi nira svijet oko nas i naše osjećaje. Boja se može opisati na dvije različite metode ili dvije točke gledanja - objektivno i subjektivno. Boja se može defi nirati kao psihofi zikalni fenomen induciran svjetlom ili osjećaj koji u mozgu izaziva svjetlost emitirana od nekog izvora ili refl ektirana s površine nekog tijela. Psihologija boje je osjet svjetlosti koji se prenosi do mozga kroz oko. U pokušaju da se shvati važnost boje u našim životima, teoretičari boje od davnina do danas su pokušavali objasniti i znanstveno i psihološki djelovanje boje. Pamćenje, iskustvo, inteligencija i kulturološko nasljeđe jako utječu na percepciju boje kod ljudi. Korištenjem različitih kombinacija boje i različitih vrijednosti atributa boje, postižu se određeni efekti u dizajnu.

boja; ton; svjetlina; sheme boja; krug boje; pozadina

nije evidentirano

engleski

Communicological role of colour in graphic design

nije evidentirano

colour; hue; light; colour schemes; colour wheel chart; background

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

30.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija