Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Proces kreativnog oglašavanja (CROSBI ID 350100)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bosnar, Darko Proces kreativnog oglašavanja / Pibernik, Jesenka (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Bosnar, Darko

Pibernik, Jesenka

hrvatski

Proces kreativnog oglašavanja

Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.

proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija

nije evidentirano

engleski

The process of creative advertising

nije evidentirano

creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

09.07.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija