Proces kreativnog oglašavanja (CROSBI ID 350100)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bosnar, Darko
Pibernik, Jesenka
hrvatski
Proces kreativnog oglašavanja
Ovim diplomskim radom prikazan je cijelokupni proces kreativnog oglašavanja. Rad opisuje što sve zapravo podrazumijeva proces oglašavanja, te na profesionalan i ozbiljan način prikazuje mogućnost kreiranja i odašiljanja vizualne poruke prema nekoj ciljanoj skupini. Počevši od klijentovog zadavanja brief-a, preko istraživanja tržišta , načina provođenja brainstorming-a, mogućnosti vizualizacije, pa sve do samog procesa realizacije. Rad također prikazuje i objašnjava kanale kojima je moguće odaslati neku vizualnu ili zvučnu poruku.
proces kreativnog oglašavanja; vizualna poruka; ciljana skupina; brief; istraživanje tržišta; brainstroming; mogućnost vizualizacije; realizacija
nije evidentirano
engleski
The process of creative advertising
nije evidentirano
creative advertising; visual message; target audience; briefs; market research; brainstorming; possibilities of visualization; realization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
09.07.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb