Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Redizajn robne marke (CROSBI ID 350102)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinković, Nataša Redizajn robne marke / Pibernik, Jesenka (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Marinković, Nataša

Pibernik, Jesenka

hrvatski

Redizajn robne marke

Postojeću robnu marku želimo podvrgnuti redizajnu, tu nailazimo na niz faza koje naša robna marka mora proći. Postavlja se niz pitanja, prvobitno zašto uopće krenuti u redizajn, da li nam je on uopće i potreban, koje nam se greške mogu pojaviti u redizajniranju ili da li nam je jednostavno redizajn potreban samo zbog osvježenja jer smo se zasitili dosadašnjeg dizajna.

dizajn; redizajn; robna marka

nije evidentirano

engleski

Brand redesign

nije evidentirano

design; redesign; brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

23.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija