Zašto je bolje ne rastavljati sile (CROSBI ID 537855)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Aviani, Ivica
hrvatski
Zašto je bolje ne rastavljati sile
U radu s učenicima i sa studentima primijetio sam da najčešće ne znaju koje se sve stvarne sile pojavljuju u problemu koji se razmatra. Problemi u razumijevanju velikim dijelom nastaju zbog nemogućnosti apstrakcije, jer sile su nevidljive, ali i zbog uvriježenog pristupa rješavanju fizikalnih problema s vektorima, pri kojem se sile rastavljaju na komponente. Ovim matematičkim postupkom uvode se dodatne, nepostojeće sile, cime se gubi na jasnoći fizikalne interpretacije i dodatno otežava razumijevanje. U ovom radu pokazujem da je većinu srednjoškolskih fizikalnih problema sa silama moguće riješiti jednostavno i bez rastavljanja sila na komponente.
nastava fizike; mehanika; sile
nije evidentirano
engleski
Zašto je bolje ne rastavljati sile
nije evidentirano
physics education; mechanics; forces
nije evidentirano
Podaci o prilogu
8-8.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost : knjiga sažetaka
Pećina, P.
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-11-6
Podaci o skupu
Hrvatski simpozij o nastavi fizike (8 ; 2007)
ostalo
12.04.2007-14.04.2007
Novi Vinodolski, Hrvatska