Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zašto je bolje ne rastavljati sile (CROSBI ID 537855)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Aviani, Ivica Zašto je bolje ne rastavljati sile // Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost : knjiga sažetaka / Pećina, P. (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2007. str. 8-8

Podaci o odgovornosti

Aviani, Ivica

hrvatski

Zašto je bolje ne rastavljati sile

U radu s učenicima i sa studentima primijetio sam da najčešće ne znaju koje se sve stvarne sile pojavljuju u problemu koji se razmatra. Problemi u razumijevanju velikim dijelom nastaju zbog nemogućnosti apstrakcije, jer sile su nevidljive, ali i zbog uvriježenog pristupa rješavanju fizikalnih problema s vektorima, pri kojem se sile rastavljaju na komponente. Ovim matematičkim postupkom uvode se dodatne, nepostojeće sile, cime se gubi na jasnoći fizikalne interpretacije i dodatno otežava razumijevanje. U ovom radu pokazujem da je većinu srednjoškolskih fizikalnih problema sa silama moguće riješiti jednostavno i bez rastavljanja sila na komponente.

nastava fizike; mehanika; sile

nije evidentirano

engleski

Zašto je bolje ne rastavljati sile

nije evidentirano

physics education; mechanics; forces

nije evidentirano

Podaci o prilogu

8-8.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost : knjiga sažetaka

Pećina, P.

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

978-953-7178-11-6

Podaci o skupu

Hrvatski simpozij o nastavi fizike (8 ; 2007)

ostalo

12.04.2007-14.04.2007

Novi Vinodolski, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija