Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 537913)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja // Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 116-121

Podaci o odgovornosti

Bertić, Daniela, Šiljković, Željka, Rajić, Višnja

hrvatski

Montessori, waldorfska i Freinteova pedagogija kao baza cjeloživotnog učenja

Autorice prikazuju posebnosti alternativnih pedagogija iz perspektive cjeloživotnoga učenja. Cjeloživotno učenje se u radu definira kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene i poslovne perspektive. U radu se ukazuje na mogućnosti koje alternativne pedagogije pružaju glede pripremanja za cjeloživotno učenje. Poseban je naglasak na pedagoškom učenju Rudolfa Steinera, Marije Montessori i Celestina Freineta, ali su spomenute i neki drugi pravci reformske pedagogije. Nakon analize pedagogija u kontekstu cjeloživotnog učenja autorice zaključuju da prikazane alternativne pedagogije imaju određene prednosti u odnosu na dominantne pedagogije u državnim školama. Napose se te prednosti odnose na učenje u motoričkom i afektivnom području što je u državnim školama zapostavljeno.

Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska škola; cjeloživotno učenje

Zbornik konferencije je u tisku.

engleski

MONTESSORI, WALDORF AND FREINTES PEDAGOGIES AS A BASE OF LIFELONG LEARNING

nije evidentirano

Marija Montessori; Rudolf Steiner; Celestin Freinet; waldorfska school; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

116-121.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pretkonferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Prva međunarodna konferencija naprednih i sustavnih istraživanja - € CNSI - 2007. Pedagogija u kontekstu društva znanja

predavanje

01.01.2007-01.01.2007

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija