Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 538009)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita ; Kušić, Siniša
hrvatski
Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja
U radu se raspravlja o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja kao svojevrsnoj “ novoj filozofiji” obrazovanja koja je postala moto reformi obrazovanja u suvremenom svijetu. Intencija ovog rada je prikazati specifičnost društvenog konteksta promjena u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj kao tranzicijskoj zemlji koja je u posljednjoj dekadi svog turbulentnog razvoja, kao novonastala nezavisna zemlja, prošla uspone i padove na svim planovima društvenog razvitka pa i na planu obrazovanja odraslih. Polazeći od toga u radu se, koliko to ograničenost prostora omogućava, nastoje analizirati pretpostavke dosadašnjeg razvoja obrazovanja odraslih, prikazati stanje sadašnjeg razvoja, te posebice na temelju toga izložiti nužne pretpostavke za brže promjene na planu obrazovanja odraslih i ukazati na ulogu društvenih aktera i subjekata koji mogu pridonijeti konkretnim promjenama na planu obrazovanja odraslih da bi se ono približilo razvojnim standardima razvijenog svijeta.
obrazovanje odraslih; tranzicijske promjene; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Adult education situation and perspectives in Croatia within concept of life-long learning
nije evidentirano
edult education; transitional changes; life-long learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
161-173.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Andragogija na početku trećeg milenijuma
Alibabić, Šefika ; Pejatović, Aleksandra
Beograd: Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju
13 978-86-82019-54-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096