Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 538009)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klapan, Anita ; Kušić, Siniša Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja // Andragogija na početku trećeg milenijuma / Alibabić, Šefika ; Pejatović, Aleksandra (ur.). Beograd: Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2007. str. 161-173

Podaci o odgovornosti

Klapan, Anita ; Kušić, Siniša

hrvatski

Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u konceptu cjeloživotnog učenja

U radu se raspravlja o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja kao svojevrsnoj “ novoj filozofiji” obrazovanja koja je postala moto reformi obrazovanja u suvremenom svijetu. Intencija ovog rada je prikazati specifičnost društvenog konteksta promjena u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj kao tranzicijskoj zemlji koja je u posljednjoj dekadi svog turbulentnog razvoja, kao novonastala nezavisna zemlja, prošla uspone i padove na svim planovima društvenog razvitka pa i na planu obrazovanja odraslih. Polazeći od toga u radu se, koliko to ograničenost prostora omogućava, nastoje analizirati pretpostavke dosadašnjeg razvoja obrazovanja odraslih, prikazati stanje sadašnjeg razvoja, te posebice na temelju toga izložiti nužne pretpostavke za brže promjene na planu obrazovanja odraslih i ukazati na ulogu društvenih aktera i subjekata koji mogu pridonijeti konkretnim promjenama na planu obrazovanja odraslih da bi se ono približilo razvojnim standardima razvijenog svijeta.

obrazovanje odraslih; tranzicijske promjene; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Adult education situation and perspectives in Croatia within concept of life-long learning

nije evidentirano

edult education; transitional changes; life-long learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

161-173.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Andragogija na početku trećeg milenijuma

Alibabić, Šefika ; Pejatović, Aleksandra

Beograd: Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju

13 978-86-82019-54-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija