Trendovi razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 538130)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita
hrvatski
Trendovi razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja
U radu se problematiziraju trendovi razvoja razvoja obrazovanja odraslih u Hrvatskoj kao vrlo značajne (ključne) karike u konceptu cjeloživotnog učenja. U analizi ovog segmenta obrazovanja izlažu se neke tendencije promjena koje pored ostalih dijelova sustava cjeloživotnog obrazovanja trebaju doživjeti korijenite promjene. Te promjene se očituju u ciljevima i sadržajima, programskoj strukturi (strukturi kurikuluma), putovima stjecanja srednjeg obrazovanja i modalitetima izvedbe, inovacijskim zahvatima u metodama, oblicima i tehnologiji obrazovanja. Izlažu se i neka metodološka polazišta u proučavanju koncepta promjena obrazovanja odraslih.
obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje; teorijsko-metodološka pitanja
nije evidentirano
engleski
Development trends of adult education in Croatia in the concept of lifelong learning
nije evidentirano
adult education; lifelong learning; theoretical-methodological questions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-90.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-2-3
Podaci o skupu
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
pozvano predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska