Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

"Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse (CROSBI ID 538151)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka ; Kušić, Siniša ; Šupak, Ana "Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse // II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi - 2008 : zbornik radova = II. International Conference of Boarding Schools Educational models in global societies - 2008 : proceedings / Dečman Dobrnjič, Ogla ; Černetič, Metod ; Šetina Čož, Martina (ur.). Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2008. str. 28-36

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Kušić, Siniša ; Šupak, Ana

hrvatski

"Virtualna okolina" i "progresivni odgoj" - "nove" perspektive i prakse

U prezentiranom radu konfrontiraju se neke aktualne dileme suvremenog svijeta posebice one između "tradicionalnih" odgojnih vrijednosti, "zastarjele" obitelji i škole i "progresivnog odgoja" koje nudi (nameće) suvremena virtualna okolina promičući socijalnu standardizaciju ponašanja i percepcije vrijednosti i svijeta oko sebe. Agresivnost masmedija u prezentiranju "virtualne okoline" kao « ; ; ; ; ; progesivne» ; ; ; ; ; i bez "alternative" često rezultira virtualnim životima djece, virtualnim prijateljima, virtualnim obrazovanjem, pa čak i virtualnim obiteljima. U razdoblju rastuće tehnologije javlja se važno pitanje - kako se odnositi prema toj situaciji, da li i na koji način mlade ljude usmjeravati ka selekciji onoga što im je sve u stanju suvremeni virtualni svijet ponuditi. Mogući odgovori na ekstremno kompleksno i delikatno pitanje o utjecaju "virtualne okoline" na razvoj djeteta kao jedinstvene ličnosti, na njegov psihosocijalni razvoj i općenito odgoj djeteta može dati samo ozbiljno izvedeno istraživanje cohort sequentional dizajna kako u istraživačkim programima s područja odgojnih znanosti tako i drugih društvenih disciplina.

virtualna okolina; odgojne vrijednosti; mladi; obitelj; škola

nije evidentirano

engleski

"Virtual environment" and "progressive education"- "new" perspectives and practice

nije evidentirano

virtual environment; education values; teenagers; family; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-36.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

II. mednarodni kongres dijaških domov Modeli vzgoje v globalni družbi - 2008 : zbornik radova = II. International Conference of Boarding Schools Educational models in global societies - 2008 : proceedings

Dečman Dobrnjič, Ogla ; Černetič, Metod ; Šetina Čož, Martina

Kranj : Celje : Ljubljana : Tainan: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru

978-961-232-215-1

Podaci o skupu

Mednarodni kongres dijaških domov (2 ; 2008)

pozvano predavanje

17.04.2008-18.04.2008

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija