Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju (CROSBI ID 141870)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Radeka, Igor
hrvatski
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju
Ključan smjer Europske Unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.
tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik
Među 126 priloga izlaganih na Prvom kongresu pedagoga Hrvatske i objavljenih u dvama zbornicima radova u kojima je objavljen i ovaj rad (Pedagogija : Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja ; Svezak 2. / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.). - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo , 2007., str. 603.-612.) uredništvo časopisa Pedagogijska istraživanja izdvojilo ga je i objavilo zajedno s 12 drugih radova s Kongresa.
engleski
Role teachers in long life education
nije evidentirano
traditional education; long life education; teacher
nije evidentirano