Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole (CROSBI ID 142364)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hraski, Željko ; Živčić, Kamenka
hrvatski
Praćenje i vrednovanje motoričke efikasnosti učenika jedne međunarodne američke škole
Cilj ovog istraživanja bila je analiza efekata polugodišnje nastave tjelesnog odgoja u jednoj međunarodnoj američkoj školi, prema standardima važećim za američki školski sustav. Istraživanjem je obuhvaćeno 12 učenica i 23 učenika iz dvanaest zemalja svijeta, uzrasta 6 do 14 godina. Rezultati su pokazali da je provedena polugodišnja nastava utjecala na bitno poboljšanje rezultata u primijenjenim testovima. Kako međutim pomaci u rezultatima variraju od varijable do varijable, na osnovu dobivenih rezultata sugeriraju se određene korekcije programa nastave tjelesnog odgoja, u smislu dodavanja onih sadržaja koji će značajnije djelovati na razvoj upravo onih sposobnosti u kojima je zabilježen najmanji pomak.
međunarodna škola ; tjelesni odgoj ; motoričke sposobnosti ; kriterijski standardi ; efikasnost programa
nije evidentirano
engleski
Monitoring and evaluating motor efficiency of pupils from one International American School
nije evidentirano
International School ; physical education ; motor abilities ; criterion standards ; program efficiency
nije evidentirano