Promocija - pojam i polemike (CROSBI ID 538789)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Medić, Mane ; Orosdy, Bela ; Pancić, Mladen
hrvatski
Promocija - pojam i polemike
U radu će se dati prikaz teorijskih razmimoilaženja u poimanju „ 4P“ , odnosno pojma promocija. Ukazat će se na tri razine stajališta koje su u suprotnosti ; pojam i naziv kategorije promocija, sredstva promocije i pojam i definicija pojedinih sredstava. Nastavno će se razmatrati polazišta od promocije, preko integrirane marketinške komunikacije do komunikacije vrijednosti. Autori polemiziraju s pojmovima prihvaćenim u teoriji i praksi u Republici Mađarskoj i Republici Hrvatskoj ; reklama, osobno nagovaranje, prodajna promocija i odnosi s javnošću. U zaključku rada autori usuglašavaju polemizirane teme i daju preporuke.
promocija; marketinška komunikacija; PR; reklama; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Promotion - term and controversies
nije evidentirano
promotion; marketing communication; PR; advertisement; advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
XX CROMAR Congress: Marketing in the knowledge society and contemporary business reality
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska