Motiviranje organizacije dekompozicijom ciljeva (CROSBI ID 538907)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomičić-Pupek, Katarina ; Brumec, Josip
hrvatski
Motiviranje organizacije dekompozicijom ciljeva
Motiviranje organizacije za postupanje u skladu s strateškim ciljevima omogućava se dekompozicijom ciljeva. Iz zadanih strateških ciljeva (ZSC) najprije se identificiraju izvedeni strateški ciljevi (ISC) koji posredno ili neposredno utječu na ostvarenje ZSC. Skup svih ovih ciljeva (zadanih i izvedenih), zajedno s njihovim utjecajima, čine stratešku mapu ciljeva (SMC). Sa stajališta organizacije kojoj pripadaju, ovo su ciljevi poduzeća kao cjeline. Iz strateških ciljeva se izvode taktički ciljevi organizacijskih cjelina koje su sastavni dijelovi organizacije. Općenito, dekompozicija strateških ciljeva se može provesti na dva načina: 1. Dekompozicija ciljeva kroz kreiranje novih strateških mapa ciljeva ; 2. Dekompozicija ciljeva kroz kreiranje taktičkih mapa ciljeva (TMC). U radu će se prikazati postupci dekompozicije ciljeva i predložiti kriteriji za odabir načina dekompozicije ciljeva kod primjene metode Balanced Scorecard.
zadani ciljevi; izvedeni ciljevi; strateška mapa ciljeva; taktička mapa ciljeva
nije evidentirano
engleski
Motivating the Organization by Decomposing the Goals
nije evidentirano
given goals; derived goals; strategic map of goals; tactical map of goals
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-50.
2006.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
CASE ...
Polonijo, Mislav
Rijeka: Case Publishing
1334-448X
Podaci o skupu
CASE 18 Methods and Tools for Information and Business Systems development
predavanje
05.06.2006-07.06.2006
Opatija, Hrvatska