Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća (CROSBI ID 350433)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Omazić, Mislav Ante Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća / Tipurić, Darko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2007

Podaci o odgovornosti

Omazić, Mislav Ante

Tipurić, Darko

hrvatski

Društvena odgovornost i strategije hrvatskih poduzeća

Društvena odgovornost poduzeća u tom smislu predstavlja platformu dugoročne konkurentnosti koja implicitno zahtjeva moderan pogled na ulogu poduzeća u društvu te prihvaćanje odgovornosti koja mora biti proporcionalna moći koju imaju poslovni entiteti. Uzak pogled na poduzeće kao instrument primarnog cilja povećanja vrijednosti dioničara nije više validan posebno imajući u vidu recentne izazove pred kojima se nalazi globalno društvo. U tom smislu model interesno-utjecajnih skupina se sve više nameće kao dominantan poslovni model koji ima potencijal za kreaciju inovativnih, konkurentnih i održivih rješenja koja koriste i poduzeću i društvu. Mjerila uspješnosti jesu oni pokazatelji u kojima će se izražavati učinkovitost ostvarivanja prethodno definirane strategije poduzeća i produktivnost njegove interakcije s okolinom. Naglašavanjem strateške važnosti promjene paradigme s reaktivnog u proaktivni, disertacija predstavlja dobru polaznu osnovu za određivanje instrumenata za mjerenje djelotvornosti poslovanja modernih poduzeća koja primjenjuju dugoročno održivi poslovni pristup. U ovom radu kandidat, premda piše s pozitivističkog stajališta, ne pristupa društvenoj odgovornosti poduzeća kao univerzalno prihvatljivom modelu već ukazuje da rješenja u tom smislu variraju od jedne do druge poslovne organizacije s obzirom na industriju u kojoj djeluju, njihovu veličinu, fazu životnog ciklusa, geografsko područje na kojem djeluju te druge specifične determinante poslovnog okruženja. U skladu s potrebama za ovaj rad kandidat je proveo opsežno istraživanje. Istraživanje se provelo na uzorku menadžera hrvatskih poduzeća u različitim industrijama. Anketni upitnik je bio naslovljen na ključne ljude u poduzeću koji su donositelji strateških odluka u petsto najboljih hrvatskih poduzeća po ključnim pokazateljima izvedbe.

Društvena odgovornost poduzeća; Promjena paradigme; Poslovna strategija; Konkurentska prednost

nije evidentirano

engleski

orporate Social Responsibility and Strategy

nije evidentirano

Corporate Social Responsibility; Paradigm Shift; Business Strategy; Competitive Advantage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

438

23.04.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija