Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom usluga zračnih luka - Analiza multifaktorske strukture zadovoljstva korisnika (CROSBI ID 142548)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Mikulić, Josip Upravljanje kvalitetom usluga zračnih luka - Analiza multifaktorske strukture zadovoljstva korisnika // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 1; 23-42

Podaci o odgovornosti

Mikulić, Josip

hrvatski

Upravljanje kvalitetom usluga zračnih luka - Analiza multifaktorske strukture zadovoljstva korisnika

Svrha ovog rada jest dobivanje uvida u multifaktorsku strukturu zadovoljstva korisnika usluga jedne hrvatske zračne luke. Na osnovi podataka primarnog istraživanja (n=1 053) provedena je analiza pomoću matrice važnosti, koja je dovela do kategorizacije usluga zračne luke u faktore zadovoljstva prema Kanoovu modelu kvalitete. Identificirani su osnovni faktori, faktori uspješnosti i faktori uzbuđenja. Rezultati analize obogaćuju standardnu informacijsku podlogu, koja se dobiva ispitivanjem zadovoljstva korisnika, te predstavljaju vrijedan resurs za poslovno odlučivanje na području upravljanja kvalitetom usluga.

zračne luke; upravljanje kvalitetom usluga; multifaktorska struktura zadovoljstva; Kanoov model kvalitete; matrica važnosti

nije evidentirano

engleski

Quality management of airport services - An analysis of the multifactor structure of customer satisfaction

nije evidentirano

airports; service quality management; mutlifactor structure of satisfaction; Kano quality model; importance grid

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1)

2007.

23-42

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija