Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska uvjetovanost andragoške didaktike (CROSBI ID 142972)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Matijević, Milan Medijska uvjetovanost andragoške didaktike // Andragoški glasnik, 12 (2008), 2; 119-126

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Medijska uvjetovanost andragoške didaktike

Sažetak - Autor polazi od tvrdnje da je povijest cjeloživotnog učenja duga toliko koliko postoji čovjek kao biće na Zemlji. Naime, oduvijek je čovjek morao učiti tijekom čitava života, ali se do učenje odvijalo uz pomoć specifičnih medija. Na samom početku te povijest čovjek je stalno nastojao usavršiti svoje kompetencije u rukovanju alatima i oružjem. Pojava pisma i tiskanih medija omogućili su da se ljudska znanja zapisuju i tako ostavljaju novim generacijama. Krajem devetnaestog i tijekom dvadesetog stoljeća dolazi do revolucije u medijskoj komunikaciji i načinu zapisivanja ljudskih znanja, a time i do promjena u tehnologiji obrazovanja mladih i odraslih. Posebno su ljudsku komunikaciju izmijenili pojava telefona, gramofona, magnetofona, radija i televizije. Pregled pojavljivanja pojedinih medija tijekom povijesti prikazuje autor u vidu tabele i fotografije. Na kraju dvadesetog stoljeća veliku revoluciju u učenju donose satelitska televizija, te pojava osobnih računala i e-učenja. Autor zaključuje da je didaktika obrazovanja odraslih stalno bila uvjetovana raspoloživim komunikacijskim medijima

masovni mediji; cjeloživotno učenje; samoobrazovanje; didaktika obrazovanja odraslih

nije evidentirano

engleski

Andragogical Didactics within Mass Media Terms Determination

nije evidentirano

mass media; lifelong learning; self-education; adult educational didactics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2008.

119-126

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija