Uloga medija u ostvarivanju ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj (CROSBI ID 539485)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Uloga medija u ostvarivanju ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
Sažetak - Umjesto adaptivnog poimanja učenja (učenje kao usvajanje repertoara ponašanja na temelju osobnog iskustva) kao didaktička paradigma za ostvarivanje ciljeva odgoja za održivi razvoj preporučuje se inovativno (budućnosti usmjereno) učenje uz koje je važna anticipacija ili predviđanje umjesto pasivnog prilagođavanja postojećem. Mediji omogućuju simulaciju događanja na temelju dostupnih informacija, te kreativno rješavanje problema i kritičko mišljenje koji su nezaobilazni u kontekstu ciljeva cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Razredni i školski projekti (različiti vidovi kooperativnog učenja), ostvareni uz pomoć raznih medija, mogu znatno pridonijeti ostvarenju ciljeva učenja za održivi razvoj. Također i poticanje učenika na kreativno izražavanje i stvaranje, uz kritičko mišljenje, može biti u funkciji ostvarivanja ovih ciljeva cjeloživotnog učenja mladih i odraslih.
odgoj za održivi razvoj; internet; multimedij; inovativno učenje
nije evidentirano
engleski
The Role of the Media in Achiving the Objectives of Lifelong Learning for Sustainable Development
nije evidentirano
education for sustainable development; Internet; multimedia; innovative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-94.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka i Vujčić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenja za održivi razvoj
pozvano predavanje
21.05.2008-23.05.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska