Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjer razvoja modela multimedijske vježbenice (CROSBI ID 539560)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Dumančić, Mario ; Halačev, Slavenka Primjer razvoja modela multimedijske vježbenice // MIPRO 2008 Proceedings Vol.IV. Computer in Education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivana et al. (ur.). Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2008. str. 350-354

Podaci o odgovornosti

Dumančić, Mario ; Halačev, Slavenka

hrvatski

Primjer razvoja modela multimedijske vježbenice

U radu je prikazan razvoj multimedijske CD vježbenice za učenike prvih, drugih i trećih razreda iz predmeta Priroda i društvo. Multimedijska CD vježbenica dolazi uz udžbenik i predstavlja nadogradnju postojećih klasičnih nastavnih materijala (udžbenik, vježbenica, nastavni listića itd.). Cilj razvoja modela multimedijske vježbenice je omogućiti učenicima kvalitetan i kontinuiran rad u školi kao i samostalan rad kod kuće.

Multimedijska vježbenica; multimedija; authoring; multimedijski model; multimedijski CD

nije evidentirano

engleski

Example of the development of the model of multimedia workbook

nije evidentirano

multimedia workbook; model of multimedia workbook; authoring; multimedia CD

nije evidentirano

Podaci o prilogu

350-354.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2008 Proceedings Vol.IV. Computer in Education

Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivana ; Uroda, Ivan

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-039-7

Podaci o skupu

MIPRO 2008

predavanje

25.05.2008-29.05.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija