Privatna zaštita u normi i praksi (CROSBI ID 5493)

Autorska knjiga | ostalo

Dobranović, Željko ; Mihaljević, Branko Privatna zaštita u normi i praksi. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2007

Dobranović, Željko ; Mihaljević, Branko

Toth Ivan

Privatna zaštita u normi i praksi

Knjiga detaljno razrađuje privatnu sigurnost/privatnu zaštitu ili sigurnost na temelju ugovora u suvremenim uvjetima. Problematika privatne sigurnosti je izložena u pet poglavlja. U prvom poglavlju "Privatna zaštita", prikazan je sustav privatne zaštite - zaštitarstvo, parlamentarni nadzor sustava sigurnosti i povijest privatne zaštite. U drugom poglavlju "Privatna zaštita i tranzicija" obrađena je rekonstrukcija sektora sigurnosti, promjene u okruženju i kriminološko sljepilo, te privatna zaštita i tranzicija s prikazom stanja u Indiji, Južnoj Africi, Meksiku, Indoneziji, Rusiji i Kini. Treće poglavlje "Privatna zaštitarska djelatnost u zemljama europske unije" donosi prikaz stanja zaštitarstva u dvadeset zemalja članica EU, odnos privatnih zaštitara i policije u zemljama EU, te CoESS. Četvrto poglavlje obrađuje privatnu zaštitarsku djelatnost u zemljama jugoistočne europe, izvan EU.Peto poglavlje obrađuje privatnu zaštitu u Hrvatskoj, s prikazom povijesnog razvoja zaštite osoba i imovine, usluga koje pružaju privatna zaštitarska poduzeća, uvjetima djelovanja, ovlasti osoba koje obavljaju poslove privatne zaštite, zakonskih osnova za nadzor sektora privatne zaštite, vezama s javnim sektorom sigurnosti, gospodarskog položaja zaštitarstva i radu Hrvatskog ceha zaštitara. Tekst je upotpunjen s tabelama i podacima koji slikovito govore o stanju zaštitarstva u zemljama EU i Hrvatskoj.

privatna sigurnost; privatna zaštita; zaštitarstvo; sigurnosne usluge

Private security in standard and praxis

private security; security services; private security industry