Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja (CROSBI ID 36883)

Prilog u knjizi | ostalo

Lončarić, Darko Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka, 2008. str. 191-196

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Darko

hrvatski

Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja

Održivi razvoj obrazovanja nužan je preduvjet bilo kojem sadržaju obrazovanja, pa tako i obrazovanju za održivi razvoj. Suvremeni svijet prolazi kroz intenzivne preobrazbe procesa učenja, poučavanja, pa i samih okvira tih procesa predstavljenih u obliku formalnog i neformalnog obrazovanja. Ti procesi imaju različit stupanj "tromosti". Učenje je najdinamičniji od navedenih procesa, poučavanje je teže prilagodljivo suvremenim promjenama, dok je formalni sustav obrazovanja najteže promijeniti i prilagoditi dinamičnim zahtjevima suvremenog društva. Zbog te tromosti sve je izraženija opasnost da formalno obrazovanje u potpunosti prestane biti relevantno za potrebe suvremenog učenika, a time i za društvo u cjelini. Cilj ovog priopćenja jeste predstaviti samoregulirano učenje kao neophodan model transformacije učenja i ukazati na značenje te komponente u transformaciji poučavanja i obrazovnih politika. Na kraju je prikazana početna faza razvoja Hrvatskog upitnika samoregulacije u učenju.

Samoregulirano učenje, poučavanje, obrazovanje, održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

The role of self-regulated learning in the sustainable development of education

nije evidentirano

Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-196.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Rijeka:

2008.

978-953-98445-4-5

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija