Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja (CROSBI ID 36883)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Darko
hrvatski
Uloga samoreguliranog učenja u održivom razvoju obrazovanja
Održivi razvoj obrazovanja nužan je preduvjet bilo kojem sadržaju obrazovanja, pa tako i obrazovanju za održivi razvoj. Suvremeni svijet prolazi kroz intenzivne preobrazbe procesa učenja, poučavanja, pa i samih okvira tih procesa predstavljenih u obliku formalnog i neformalnog obrazovanja. Ti procesi imaju različit stupanj "tromosti". Učenje je najdinamičniji od navedenih procesa, poučavanje je teže prilagodljivo suvremenim promjenama, dok je formalni sustav obrazovanja najteže promijeniti i prilagoditi dinamičnim zahtjevima suvremenog društva. Zbog te tromosti sve je izraženija opasnost da formalno obrazovanje u potpunosti prestane biti relevantno za potrebe suvremenog učenika, a time i za društvo u cjelini. Cilj ovog priopćenja jeste predstaviti samoregulirano učenje kao neophodan model transformacije učenja i ukazati na značenje te komponente u transformaciji poučavanja i obrazovnih politika. Na kraju je prikazana početna faza razvoja Hrvatskog upitnika samoregulacije u učenju.
Samoregulirano učenje, poučavanje, obrazovanje, održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
The role of self-regulated learning in the sustainable development of education
nije evidentirano
Self-regulated learning, teaching, education, sustainable development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
191-196.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka:
2008.
978-953-98445-4-5