Oluja pobjede – fotomonografija o vojno-redarstvenoj operaciji Oluja (CROSBI ID 5497)

Autorska knjiga | ostalo

Nazor, Ante Oluja pobjede – fotomonografija o vojno-redarstvenoj operaciji Oluja / The Storm of Victory. Photomonograph of the military-police operation Oluja/Storm. Zagreb: Hrvatski memorijalno-dokumentacijski centar Domovinskog rata (HMDCDR), 2007

Nazor, Ante

Oluja pobjede – fotomonografija o vojno-redarstvenoj operaciji Oluja

Dvojezična (hrvatsko-engleska) fotomonografija Oluja pobjede donosi kraći povijesni osvrt na događaje uoči i za vrijeme Oluje, uključujući i prikaz međunarodnih okolnosti koje su prethodile operaciji. Središnji dio fotomonografije, dakako, zauzimanju fotografije i popis oslobođenih naselja, po danima operacije. Započinje zemljovidom s prikazom tijeka operacije po danima, a potom slijede 242 fotografije, uglavnom složene kronološkim slijedom. Popraćene su potpisima koji čitatelju pružaju informaciju o autoru fotografije, vremenu njezina nastanka i događaju, mjestu ili osobama koje prikazuju. Nakon prikaza Oluje kroz odabrane fotografije, slijede Prilozi s izvornim dokumentima pobunjenih Srba, koji zorno prikazuju politiku vojnog i političkog vodstva tzv. Republike Srpske Krajine te visokih dužnosnika Srbije i vojnog vrha Jugoslavenske narodne armije. To su izvadci iz zapisnika sa sjednica, pisma, dijelovi govora, razna izvješća, rješenja, zamolbe i odluke. Na samom kraju fotomonografije je poglavlje Zborna područja te popis postrojbi i njihovih zapovjednika u vojno-redarstvenoj operaciji Oluja (181-186).

Domovinski rat; Oluja; Hrvatska vojska; pobunjeni Srbi

The Storm of Victory. Photomonograph of the military-police operation Oluja/Storm

Patriotic War; Storm/Oluja; Croatian Army; rebelled Serbs