Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja (CROSBI ID 36902)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jurčević-Lozančić, Anka
hrvatski
Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja
Suvremena shvaćanja djeteta polaze od toga da dijete ima izvanredan potencijal primanja novih činjenica i generalizacija. Brižljivo pripremljena okolina u kojoj se njeguju individualnost i raznolikost u kojoj djeca istražuju i aktivno uče koristeći široku ponudu materijala i izvora, ideal je kojem teži novi pristup učenja u ranom djetinjstvu. Odgojna skupina promatra se kao kompaktna zajednica djece i odraslih te se naglašava važnost uključivanja materijalnog i socijalnog okruženja koji podupire učenje bez obzira na različitost i bez obzira jesu li one kulturološke naravi ili je riječ o djeci s posebnim potrebama. U ovom radu naglasit će se važnost suvremenog pristupa ranom odgoju koji prepoznaje i uvažava različitost i individualnost djeteta te potiče učenje djeteta za održivi razvoj.
kontekst kulture, održivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, učenje djeteta
nije evidentirano
engleski
More recent and more contemporary approach to view of a child within the context of early education
nije evidentirano
context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-242.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-5-2