Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja (CROSBI ID 36902)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jurčević-Lozančić, Anka Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 237-242

Podaci o odgovornosti

Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Noviji, suvremeni pristup shvaćanju djeteta u kontekstu ranog odgoja

Suvremena shvaćanja djeteta polaze od toga da dijete ima izvanredan potencijal primanja novih činjenica i generalizacija. Brižljivo pripremljena okolina u kojoj se njeguju individualnost i raznolikost u kojoj djeca istražuju i aktivno uče koristeći široku ponudu materijala i izvora, ideal je kojem teži novi pristup učenja u ranom djetinjstvu. Odgojna skupina promatra se kao kompaktna zajednica djece i odraslih te se naglašava važnost uključivanja materijalnog i socijalnog okruženja koji podupire učenje bez obzira na različitost i bez obzira jesu li one kulturološke naravi ili je riječ o djeci s posebnim potrebama. U ovom radu naglasit će se važnost suvremenog pristupa ranom odgoju koji prepoznaje i uvažava različitost i individualnost djeteta te potiče učenje djeteta za održivi razvoj.

kontekst kulture, održivi razvoj, profesionalni razvoj odgajatelja, rani odgoj, učenje djeteta

nije evidentirano

engleski

More recent and more contemporary approach to view of a child within the context of early education

nije evidentirano

context of culture, sustainable development, pre-school teacher, professional development, early educations, child learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-242.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : Sv. 1

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-5-2

Povezanost rada

Pedagogija