Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promocija održivog razvoja kroz Festival znanosti u Rijeci (CROSBI ID 540133)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac Marta ; Rukavina Sanja ; Jurdana Šepić Rajka ; Ledić, Jasminka Promocija održivog razvoja kroz Festival znanosti u Rijeci // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 2 / Uzelac, V. ; Vujičić, L. (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 321-327

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka ; Žuvić-Butorac Marta ; Rukavina Sanja ; Jurdana Šepić Rajka ; Ledić, Jasminka

hrvatski

Promocija održivog razvoja kroz Festival znanosti u Rijeci

Festival znanosti (FZ), kao jedan od oblika neformalnogučenja, potiče dijalog o vezanma znanosti i društva, tehnologije i očuvanja okoliša. Manifestacija daje značajan doprinos odrgoju i obrazovanju za održivi razvoj te nastji razvijati svijest ljudi o vlastitoj odgovornosti za budućnost. U radu je predstavljena analiza programa FZ Ri 2003-2008 u svjetlo cjeloživotnog učenja z aodrživi razvoj. U radu se ukazuje na izazove i mogućnosti koje nude ovakvi oblici popularizacije znanosti.

cjeloživotno učenje ; društvena odgovornost ; održivi razvoj ; popularizacija znanosti

nije evidentirano

engleski

Promoting Sustainable Development Through Science Festival of Rijeka

nije evidentirano

lifelong learning ; social responsibility ; sustainable development ; science popularization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-327.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 2

Uzelac, V. ; Vujičić, L.

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-98445-6-9

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija