Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a (CROSBI ID 350698)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stanisavljević, Željka Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Stanisavljević, Željka

Grbac, Bruno

hrvatski

Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a

Iznimno je bitno uvažiti jednu od polaznih prodajnih postavki: 'Kupac ne kupuje proizvod, uslugu ili robu radi vlasništva, nego radi stila, načina života i doživljava što ga isti predstavljaju u glavi kupca'. S obzirom da se trgovački centri doista pojavljuju kao mjesta javnog života, da snažno privlače građane, simuliraju gradske centre, nameću se kao prostori boravka, logično bi bilo da javnost bude zaineteresirana za kvalitetu prostora u kojem boravi. U konzumerističkom društvu to su mjesta realizacije društvenih kontakata, ispunjenja raznih potreba građana, bitni socijalni prostori, netko kaže 'katedrale novog duha'. prostor u kojem ljudi borave trajno oblikuje njihov idnetitet i ponašanje, što postavlja odgovornost na one koji ga grade.

trgovački centri; lokalizacija; navike potrošača

nije evidentirano

engleski

Localization of shopping centers - case study Avenue mall

nije evidentirano

shopping centers; lokalization; consumer habits

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

16.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija