Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a (CROSBI ID 350698)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stanisavljević, Željka
Grbac, Bruno
hrvatski
Lokalizacija trgovačkih centara - primjer Avenue mall-a
Iznimno je bitno uvažiti jednu od polaznih prodajnih postavki: 'Kupac ne kupuje proizvod, uslugu ili robu radi vlasništva, nego radi stila, načina života i doživljava što ga isti predstavljaju u glavi kupca'. S obzirom da se trgovački centri doista pojavljuju kao mjesta javnog života, da snažno privlače građane, simuliraju gradske centre, nameću se kao prostori boravka, logično bi bilo da javnost bude zaineteresirana za kvalitetu prostora u kojem boravi. U konzumerističkom društvu to su mjesta realizacije društvenih kontakata, ispunjenja raznih potreba građana, bitni socijalni prostori, netko kaže 'katedrale novog duha'. prostor u kojem ljudi borave trajno oblikuje njihov idnetitet i ponašanje, što postavlja odgovornost na one koji ga grade.
trgovački centri; lokalizacija; navike potrošača
nije evidentirano
engleski
Localization of shopping centers - case study Avenue mall
nije evidentirano
shopping centers; lokalization; consumer habits
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
16.06.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka