Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja (CROSBI ID 36947)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Osposobljavanje odgojno - obrazovne ustanove za kontinuirano usavršavanje tj. uspostavljanje održivog razvoja
Koncept održivog razvoja najčešće se određuje kao dugoročno promišljanje razvoja čovjeka i društva temeljenog na zaštiti i očuvanju prirodnih resursa. No, očuvanje prirodnog okoliša predstavlja samo dio kompleksne cjeline uvjeta potrebnih za kvalitetno življenje čovjeka u sadašnjosti, i njegov individualni i društveni prosperitet u budućnosti. Održivi razvoj uključuje i promišljanje nematerijalnih (socijalnih) čimbenika, povezanih s vrijednostima kao sloboda, solidarnost, jednakost i međusobno uvažavanje ljudi, bez obzira na njihove različitosti. Za njih je u odgojno – obrazovnoj ustanovi potrebno stvarati organizacijske preduvjete i infrastrukture koje omogućuju svakodnevno demokratično i humano življenje. Odgojno – obrazovne ustanove učenike trebaju osposobljavati za snalaženje s kompleksnim i dinamičnim fenomenima prirodne i društvene realnosti čovjeka novog doba, iz kog se razloga i same trebaju kontinuirano mijenjati i usavršavati, tj. uspostaviti održivi razvoj.
Održivi razvoj, sloboda, međusobno uvažavanje, odgojno – obrazovna ustanova, kontinuirano usavršavanje
nije evidentirano
engleski
Training an educational institution for continuous improvement, i.e. establishing sustainable development
nije evidentirano
Sustainable development, freedom, mutual respect, educational institutitons, continuous improvement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
231-236.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj Svezak 1
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-5-2