Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću – organizaciji koja uči (CROSBI ID 5547)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Stvaranje predškolskog kurikuluma u vrtiću – organizaciji koja uči
Priroda kurikuluma, kao teorijske koncepcije koja se sukonstruira na temeljima prakse određene odgojno - obrazovne ustanove, je nepredvidiva, kompleksna i multidimenzionalna. Kurikulum se ne može planirati, jednostavno i linearno uvesti u ustanovu, niti tumačiti bez razumijevanja konkretne odgojno - obrazovne prakse u njoj. Proces sukonstruiranja kurikuluma istodobno predstavlja i put i rezultat razvoja određene odgojno - obrazovne ustanove u organizaciju koja uči. U knjizi je prikazano akcijsko istraživanje provedeno u tri različite ustanove ranog odgoja, tijekom kojeg su se one postupno razvijale u smjeru organizacija koje uče.
organizacija koja uči; cjeloživotno učenje; holistički pristup; zajedničko istraživanje; refleksivna praksa; sukonstruktivistički kurikulum
nije evidentirano
engleski
Creating preschool curriculum in kindergarten - organization that learns
nije evidentirano
organization that learns; lifelong learning; holistic approach; collective research; reflective practice; co-constructivistic curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb : Čakovec: Mali profesor ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu
2006.
953-97353-6-x
310
objavljeno