Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću (CROSBI ID 143816)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Slunjski, Edita Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 31-38

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću

Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se konstrukcija stalno mijenja i postupno nadograđuje u socijalnom kontekstu, tj. kroz zajedničku raspravu i diskurs s drugima. Koncept cjeloživotnog učenja tako se operacionalizira kroz stvaranje uvjeta, tj. konteksta za učenje, u kojem će svaki subjekt imati priliku prepoznavati i aktualizirati svoje postojeće potencijale te zadržati autorstvo nad procesom vlastitog učenja.

konstruktivizam; suradničko učenje; refleksija; meta-razina učenja

nije evidentirano

engleski

The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten

nije evidentirano

constructivism; cooperative learning; reflexion; meta-level of learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142 (1)

2001.

31-38

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija