Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću (CROSBI ID 143816)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Refleksivno učenje djece i odraslih u vrtiću
Različito od tradicionalnog transmisijskog pristupa učenju djece u predškolskoj ustanovi, suvremene tendencije naglašavaju potrebu za aktivnim, participacijskim, refleksivnim učenjem djece i odraslih u vrtiću. U radu se na učenje se gleda kao na subjektivnu konstrukciju pojedinca koji uči, a ta se konstrukcija stalno mijenja i postupno nadograđuje u socijalnom kontekstu, tj. kroz zajedničku raspravu i diskurs s drugima. Koncept cjeloživotnog učenja tako se operacionalizira kroz stvaranje uvjeta, tj. konteksta za učenje, u kojem će svaki subjekt imati priliku prepoznavati i aktualizirati svoje postojeće potencijale te zadržati autorstvo nad procesom vlastitog učenja.
konstruktivizam; suradničko učenje; refleksija; meta-razina učenja
nije evidentirano
engleski
The Reflective Learning of Children and Adult in Kindergarten
nije evidentirano
constructivism; cooperative learning; reflexion; meta-level of learning
nije evidentirano