Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije (CROSBI ID 540518)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ružić, Pavlo ; Dropulić, Marinela ; Bošković, Desimir Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije // Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1529-1535

Podaci o odgovornosti

Ružić, Pavlo ; Dropulić, Marinela ; Bošković, Desimir

hrvatski

Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije

Turistička destinacija je poželjna ako svojom ponudom motivira dolazak posjetitelja i ispunjava njihova očekivanja. Destinacija koja ispunjava istaknute uvjete može postizati bolji posjet turista i višu razinu cijena ponude. O tome se zanima destinacijski turistički marketing, koji pored ostalog istražuje ponašanje i reagiranje turista u procesu konzumiranja turističke ponude odredišta. Rad je temeljen na istraživanju kojim su ispitane varijable na relaciji motiva dolaska, ostvarenja očekivanja, kao i razine cijena koja se postiže u turističkoj destinaciji. Istraživanje je provedeno u istarskoj turističkoj destinaciji, primjenom anketiranja, na uzorku od 600 anketiranih turista. Provedenim istraživanjem stvorena je osnova za provjeru ispravnosti postavljene hipoteze s kojom se tvrdi da je konkurentnost destinacije u uskoj vezi s motivima dolaska, ostvarenim očekivanjima i cijenama koje su vezane uz njih. Na ovu hipotezu nadovezuje se zaključak s porukom koja ukazuje na to kako se sadržaji turističke destinacije moraju razvijati u skladu s očekivanjima koje turist percipira prije nego li krene prema destinaciji.

motivi dolaska; očekivanja turista; turistička destinacija; turizam; turistička ponuda; destinacijski marketing; cijene.

nije evidentirano

engleski

Motivated Visits and Meeting Tourist Expectation as Prerequisite for Tourist Destinations Competition Advantage

nije evidentirano

arrival motives; tourist expectations; tourist destination; tourist offer; destination

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1529-1535.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-23-7

Podaci o skupu

4th International Conference An Enterprise Odysseey: Tourism - Governance and Entrepreneurship

predavanje

11.06.2008-14.06.2008

Cavtat, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija