Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije (CROSBI ID 540518)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Pavlo ; Dropulić, Marinela ; Bošković, Desimir
hrvatski
Motivi dolaska i ostvarena očekivanja turista pretpostavke konkurentne prednosti turističke destinacije
Turistička destinacija je poželjna ako svojom ponudom motivira dolazak posjetitelja i ispunjava njihova očekivanja. Destinacija koja ispunjava istaknute uvjete može postizati bolji posjet turista i višu razinu cijena ponude. O tome se zanima destinacijski turistički marketing, koji pored ostalog istražuje ponašanje i reagiranje turista u procesu konzumiranja turističke ponude odredišta. Rad je temeljen na istraživanju kojim su ispitane varijable na relaciji motiva dolaska, ostvarenja očekivanja, kao i razine cijena koja se postiže u turističkoj destinaciji. Istraživanje je provedeno u istarskoj turističkoj destinaciji, primjenom anketiranja, na uzorku od 600 anketiranih turista. Provedenim istraživanjem stvorena je osnova za provjeru ispravnosti postavljene hipoteze s kojom se tvrdi da je konkurentnost destinacije u uskoj vezi s motivima dolaska, ostvarenim očekivanjima i cijenama koje su vezane uz njih. Na ovu hipotezu nadovezuje se zaključak s porukom koja ukazuje na to kako se sadržaji turističke destinacije moraju razvijati u skladu s očekivanjima koje turist percipira prije nego li krene prema destinaciji.
motivi dolaska; očekivanja turista; turistička destinacija; turizam; turistička ponuda; destinacijski marketing; cijene.
nije evidentirano
engleski
Motivated Visits and Meeting Tourist Expectation as Prerequisite for Tourist Destinations Competition Advantage
nije evidentirano
arrival motives; tourist expectations; tourist destination; tourist offer; destination
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1529-1535.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-23-7
Podaci o skupu
4th International Conference An Enterprise Odysseey: Tourism - Governance and Entrepreneurship
predavanje
11.06.2008-14.06.2008
Cavtat, Hrvatska