Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (CROSBI ID 540565)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario ; Mustić, Daria ; Hadžić, Slobodan ; Radoš, Goran ; Vagan, Danijela ; Popović, Goran
hrvatski
Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju
Na današnjem stupnju društvenog i tehnološkog razvoja, novo povijesno razdoblje hrvatske medijske komunikacije sve više određuju informacijsko-komunikacijski procesi i snažan razvoj suvremene (ICT) informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT – Information and Communication Technologies, European Commission, Work Programme 2007-08 ; i Final Report Study on Co-Regulation Measures in the Media Sector, Hans-Bredow-Institut, Tender DG EAC 03/04- 2006). Buduću demokratizaciju hrvatskog društva i razvoj hrvatske medijske komunikacije istraživači promatraju u kontekstu znanstveno-tehnološkog razvoja medijske digitalizacije i stvaranja nove društvene » participativne mreže građana Interneta« . Nova participativna medijska komunikacija omogućuje svim hrvatskim građanima interaktivno participativno građansko komuniciranje u konvergentnom okruženju. U radu se istražuju društveni i komunikološki aspekti medijske digitalizacije te njihov utjecaj na razvoj hrvatske medijske komunikacije u europskom konvergentnom okruženju. Hrvatsku medijsku komunikaciju u konvergentnom okruženju istraživači hipotetski promatraju kao kulturološki, socijalni i komunikološki proces prilagodbe tehnologije u cilju stvaranja nove kulture komunikativnog življenja, rada, stvaralaštva, mira i tolerancije. U radu je provedena dijakronijska i sinkronijska analiza razvoja hrvatske medijske digitalizacije (1996-2006) s ciljem da se utvrdi i problemski istraži komunikološka i društvena budućnost medijske digitalizacije (2006-2012) u procesu uključivanja Hrvatske u EU. Hrvatska medijska budućnost se promatra i analizira u kontekstu socijalnih, kulturnih i komunikoloških aspekata medijske digitalizacije na svim razinama komuniciranja (lokalno, glokalno, nacionalno, regionalno i globalno). Rad predstavlja sustavno komunikološko i medijsko istraživanje u cilju uspostavljanja nove komunikološke matrice medijskih indikatora za komparativnu usporedivost Hrvatske s zemljama članicama EU. U zaključnom razmatranju u radu se problemski ukazuje na otvorena tehnološka, društvena i komunikološka pitanja hrvatske medijske komunikacije s aspekta očuvanja hrvatskog kulturnog i političkog identiteta na svim razinama lokalne, glokalne, nacionalne, regionalne i globalne komunikacije u konvergentnom okruženju.
Komunikologija; mediji; Internet; medijska komunikacija; medijska konvergencija; ICT tehnologije; digitalizacija; medijska demokracija
nije evidentirano
engleski
Croatia media communication in convergent environment
nije evidentirano
Communication Science; media; Internet; media communication; media convergence; ICT; digitalization; media democracy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Society and Technology 2008
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom
978-953-6226-18-4
Podaci o skupu
Society and Technology 2008
predavanje
26.06.2008-28.06.2008
Zadar, Hrvatska