Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand (CROSBI ID 540760)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomažič, Tina ; Udir, Mišič, Katja ; Plenković, Mario Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand // Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu / Ivanović, Zoran (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 1083-1094

Podaci o odgovornosti

Tomažič, Tina ; Udir, Mišič, Katja ; Plenković, Mario

engleski

Communicative and persuasive role of the event and spectacle in the city promotion as a tourist brand

The article analyzes and researches communicative and persuasive social and business dimensions of the event and spectacle in the process of the transfer and interpretation of city´s events with the purpose of the city promotion as a tourist brand. The main aim of this article is to research and analyze new communicative and persuasive cognitions of the theoretical attainment, which can be used in the proceeding of holistic interpretative analysis in the city promotion strategy as a tourist brand on all levels of tourist communication.

communication; persuasion; promotion; brand; city; tourism

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1083-1094.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ivanović, Zoran

Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

978-953-6198-63-4

Podaci o skupu

Turizam i hotelska industrija 2008. - Novi trendovi u turističkom i hotelskom menadžmentu

predavanje

07.05.2008-09.05.2008

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti