Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tehnologija i strategija maloprodaje (CROSBI ID 144011)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Segetlija, Zdenko Tehnologija i strategija maloprodaje // Suvremena trgovina (Zagreb), 33 (2008), 3; 44-50

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Tehnologija i strategija maloprodaje

U radu se analizira uloga nove tehnologije kao vanjskog čimbenika strategije maloprodajnoga poduzeća. Nalazi se da je informacijska tehnologija kritični čimbenik uspjeha. Na tome području dogodile su se velike promjene. Najvažnije u svemu tome je da nove tehnologije omogućuju stvaranje velikih poslovnih sustava, te efikasno povezivanje maloprodavača s drugim sudionicima opskrbnoga lanca. Ovi čimbenici uvjetuju nova promišljanja o oblikovanju maloprodajnih poslovnih jednica.

tehnologija; informacijska tehnologija; strategija; maloprodajno

nije evidentirano

engleski

Technology and Retail Strategy

nije evidentirano

technology; information technology; stratetgy; retail trade company; retail trade unit

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (3)

2008.

44-50

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija