Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi fenomen - "Shopper marketing" (CROSBI ID 144081)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Novi fenomen - "Shopper marketing" // Suvremena trgovina (Zagreb), 33 (2008), 3; 36-38

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Novi fenomen - "Shopper marketing"

U radu se naglašava da se uvid u kupca i potrošača ne može steći samo u zatvorenim prostorima, među papirima. Te fenomene potrebno je razumjeti i doživjeti, te otkriti dimenziju koja se često nalazi "između redaka". Ne postoji jedinstveni pristup u definiranju "Shopper marketinga" ni u teoriji ni u praksi. Uzimajući usmjerenja onih koji toj funkciji daju sve veću važnost autor naglašava da se pod terminom "shopper marketing" mogu shvatiti sve aktivnosti koje su usmjerene na kupca na prodajnome mjestu.

shopper marketing; customer relationship management; category management; Proceter & Gamble

nije evidentirano

engleski

New Phenomenon - "Shopper marketing"

nije evidentirano

shopper marketing; customer relationship management; category management; Proceter & Gamble

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (3)

2008.

36-38

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija