Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica (CROSBI ID 540825)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Segetlija, Zdenko Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica // Marketing hrane u funkciji unapređenja ishrane, Zbirka referata / Vasiljev, Stevan (ur.). Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad, 1985. str. 253-262

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica

U radu se polazi od problema neadekvatne organizranosti trgovine živežnim namirnicama u bivšoj Jugoslaviji (relativno mala i svaštarska poduzeća, moderne prodavaonice na neadekvatnim lokacijama i u sklopu malih gospodarskih subjekata i sl.). Potom se identificiraju zakonitosti u razvoju prodavaonica živežnim namirnicama u tržišno-razvijenim zemljama. U dvije tablice prikazuju se neki pokazatelji razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama u Hrvatskoj od 1966. do 1982. godine. U tome smislu može se uočiti stanoviti napredak, ali uz već iznesena ograničenja i slabosti, zbog kojih se ne može realizirati niti koncepcija vertikalnoga marketinga. Kao hipoteza daju se moguća rješenja u usmjeravanju budućeg razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama, koja polaze od potreba razvijanja vertikalnoga marketinga u tadašnjim društveno - gospodarskim uvjetima tzv. udruživanja rada i sredstava.

oblik prodavaonice; vertikalni marketing; živežne namirnice; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Store Type Development as a Precondition for a Foodstuff Vertical Marketing

nije evidentirano

shop format; vertical marketing; food; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

253-262.

1985.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vasiljev, Stevan

Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad

Podaci o skupu

Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda

predavanje

04.04.1985-05.04.1985

Sombor, Jugoslavija

Povezanost rada

Ekonomija