Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica (CROSBI ID 540825)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Razvoj oblika prodavaonica kao preduvjeta vertikalnog marketinga na području živežnih namirnica
U radu se polazi od problema neadekvatne organizranosti trgovine živežnim namirnicama u bivšoj Jugoslaviji (relativno mala i svaštarska poduzeća, moderne prodavaonice na neadekvatnim lokacijama i u sklopu malih gospodarskih subjekata i sl.). Potom se identificiraju zakonitosti u razvoju prodavaonica živežnim namirnicama u tržišno-razvijenim zemljama. U dvije tablice prikazuju se neki pokazatelji razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama u Hrvatskoj od 1966. do 1982. godine. U tome smislu može se uočiti stanoviti napredak, ali uz već iznesena ograničenja i slabosti, zbog kojih se ne može realizirati niti koncepcija vertikalnoga marketinga. Kao hipoteza daju se moguća rješenja u usmjeravanju budućeg razvoja oblika prodavaonica živežnim namirnicama, koja polaze od potreba razvijanja vertikalnoga marketinga u tadašnjim društveno - gospodarskim uvjetima tzv. udruživanja rada i sredstava.
oblik prodavaonice; vertikalni marketing; živežne namirnice; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Store Type Development as a Precondition for a Foodstuff Vertical Marketing
nije evidentirano
shop format; vertical marketing; food; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
253-262.
1985.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vasiljev, Stevan
Sombor: Udruženje za marketing SAP Vojvodine, Novi Sad
Podaci o skupu
Marketing poljoprivredno - prehrambenih proizvoda
predavanje
04.04.1985-05.04.1985
Sombor, Jugoslavija