Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Matematika i e-učenje na Fakultetu organizacije i informatike (CROSBI ID 540912)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko ; Ostroški, Mirela Matematika i e-učenje na Fakultetu organizacije i informatike // Treći kongres nastavnika matematike, Zbornik radova / Ivanšić, Ivan (ur.). Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga, 2008. str. 59-63

Podaci o odgovornosti

Divjak, Blaženka ; Erjavec, Zlatko ; Ostroški, Mirela

hrvatski

Matematika i e-učenje na Fakultetu organizacije i informatike

U članku se navode osnovni pojmovi e-učenja, opisuju različite razine primjene informacijskih tehnologija te se kroz primjer pojašnjava mješoviti oblik nastave matematičkih kolegija na našem Fakultetu. Uvođenjem i aktivnom primjenom e-učenja, FOI namjerava unaprijediti kvalitetu obrazovnog procesa i ishoda učenja, osposobiti studente (buduće građane društva znanja) za cjeloživotno učenje, omogućiti bolji i širi pristup obrazovanju potencijalnim studentima i osigurati fakultetu izlazak na međunarodno tržište. U okviru strategije izabran je mješoviti model nastave kao najprikladniji za potrebe izvođenja nastave na našem fakultetu, a u skladu s time su određene i tri razine mješovite nastave. Te razine ujedno određuju opseg primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije, a vezano uz rokove prilagođavanja pojedinih kolegija obzirom na trenutnu neujednačenu situaciju na pojedinim kolegijima. Kroz prezentaciju na 3. kongresu nastavnika matematike bit će on-line prezentirane navedene razine aktivnosti, tj. bit će pokazan primjer mješovitog učenja u VLE Moodle – u na predmetu Matematika 2.

e-učenje; strategija e-učenja; matematika; mješovita nastava

nije evidentirano

engleski

Mathematics and e-learning at the Faculty of Organization and Informatics

nije evidentirano

e-learning; strategy of e-learning; mathematics; hybrid learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-63.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Treći kongres nastavnika matematike, Zbornik radova

Ivanšić, Ivan

Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo ; Školska knjiga

978-953-6862-17-7

Podaci o skupu

Treći kongres nastavnika matematike

predavanje

02.07.2008-04.07.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika