Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike (CROSBI ID 541214)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Halusek, Vlado
hrvatski
Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike
U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. To posebno utječe na nastavu fizike koja se temelji na pokusima i samim tim ovisi o opremljenosti škole. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava fizike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. To je pokazano na temelju sedmogodišnjih učinaka konstruktivistički usmjerene nastave fizike, u jednoj maloj seoskoj školi s vrlo skromnim uvjetima rada. Opisane su metode, ideje i uvjeti rada koji su doveli darovite učenike do zapaženih rezultata na državnim natjecanjima u konkurenciji učeničkih eksperimentalnih projekata. Nekoliko projekata je detaljnije opisano, kao i jedan ostvareni učenički izum. Također se prikazuju učinci nastave na sve učenike u razredu.
nastava fizike; edukacijski konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; pretkoncepcije; konceptualna promjena; učinci nastave; daroviti učenici; izum; eksperimentalni projekti; uvjeti rada
nije evidentirano
engleski
The Effects of Constructivistically Oriented Physics Teaching
nije evidentirano
physics teaching; educationally constructivism; problem-centered learning; misconceptions; conceptual change; teaching effects; talented pupils; invention; experimental projects; learning conditions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-24.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko fizikalno društvo
953-98955-1-0
Podaci o skupu
Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
ostalo
30.03.2005-01.04.2005
Šibenik, Hrvatska