Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike (CROSBI ID 541214)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Halusek, Vlado Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 19-24

Podaci o odgovornosti

Halusek, Vlado

hrvatski

Učinci konstruktivistički usmjerene nastave fizike

U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. To posebno utječe na nastavu fizike koja se temelji na pokusima i samim tim ovisi o opremljenosti škole. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava fizike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. To je pokazano na temelju sedmogodišnjih učinaka konstruktivistički usmjerene nastave fizike, u jednoj maloj seoskoj školi s vrlo skromnim uvjetima rada. Opisane su metode, ideje i uvjeti rada koji su doveli darovite učenike do zapaženih rezultata na državnim natjecanjima u konkurenciji učeničkih eksperimentalnih projekata. Nekoliko projekata je detaljnije opisano, kao i jedan ostvareni učenički izum. Također se prikazuju učinci nastave na sve učenike u razredu.

nastava fizike; edukacijski konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; pretkoncepcije; konceptualna promjena; učinci nastave; daroviti učenici; izum; eksperimentalni projekti; uvjeti rada

nije evidentirano

engleski

The Effects of Constructivistically Oriented Physics Teaching

nije evidentirano

physics teaching; educationally constructivism; problem-centered learning; misconceptions; conceptual change; teaching effects; talented pupils; invention; experimental projects; learning conditions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-24.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

953-98955-1-0

Podaci o skupu

Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

ostalo

30.03.2005-01.04.2005

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija