Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi (CROSBI ID 37027)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Benjak, Mirjana ; Požgaj Hadži, Vesna Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.). Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 68-77

Podaci o odgovornosti

Benjak, Mirjana ; Požgaj Hadži, Vesna

hrvatski

Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi

Početkom 2000. godine Mnistarstvo za školstvo i sport Republike Slovenije imenovalo je Predmetnu kurikularnu komisiju za hrvatski jezik kao izborni predmet u devetogodišnjoj osnovnoj školi, čiji je zadatak bio da pripremi kurikul, koji je Stručno vijeće Republike Slovenije za opće obrazovanje prihvatilo prosinca 2000. Osnovni je cilj izbornoga predmeta hrvatski jezik osposobiti učenike za stjecanje komunikacijske kompetencije. Kurikul je utemeljen na teoriji kurikula, teoriji interkulturalizma i dvojezičnosti (višejezičnosti), teoriji jezične i kulturne komunikacije, teoriji kontrastivne lingvistike/teoriji interferencije, metodičkoj teoriji o učenju/nastavi stranog/drugog jezika. U metodološkom smislu pristupu programiranju posebno se vodilo računa o položaju hrvatskoga jezika kao susjednog.

kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup učenju hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

The Croatian Language as an Elective Subject in the Slovenian Nine-Year Elementary School

nije evidentirano

naknadno, naknadno

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-77.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi

Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap

2002.

953-191-209-2

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija