Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi (CROSBI ID 37027)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Benjak, Mirjana ; Požgaj Hadži, Vesna
hrvatski
Hrvatski jezik kao izborni predmet u slovenskoj devetogodišnjoj osnovnoj školi
Početkom 2000. godine Mnistarstvo za školstvo i sport Republike Slovenije imenovalo je Predmetnu kurikularnu komisiju za hrvatski jezik kao izborni predmet u devetogodišnjoj osnovnoj školi, čiji je zadatak bio da pripremi kurikul, koji je Stručno vijeće Republike Slovenije za opće obrazovanje prihvatilo prosinca 2000. Osnovni je cilj izbornoga predmeta hrvatski jezik osposobiti učenike za stjecanje komunikacijske kompetencije. Kurikul je utemeljen na teoriji kurikula, teoriji interkulturalizma i dvojezičnosti (višejezičnosti), teoriji jezične i kulturne komunikacije, teoriji kontrastivne lingvistike/teoriji interferencije, metodičkoj teoriji o učenju/nastavi stranog/drugog jezika. U metodološkom smislu pristupu programiranju posebno se vodilo računa o položaju hrvatskoga jezika kao susjednog.
kurikul, kurikularne cjeline, komunikacijsko-kontrastivni pristup učenju hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
The Croatian Language as an Elective Subject in the Slovenian Nine-Year Elementary School
nije evidentirano
naknadno, naknadno
nije evidentirano
Podaci o prilogu
68-77.
objavljeno
Podaci o knjizi
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, putokazi
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap
2002.
953-191-209-2