Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing Intelligence (CROSBI ID 144579)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Medić, Mane ; Karpati, Tibor Marketing Intelligence // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (1994), 7/8; 529-540

Podaci o odgovornosti

Medić, Mane ; Karpati, Tibor

hrvatski

Marketing Intelligence

Potrebe za marketing intelligence-om proizlaze iz povećane konkurentnosti u poslovnom okruženju koju nameću profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti. Otvorenost hrvatske privrede i intencija uključivanja u europske i svjetske gospodarske tijekova nameću potrebu razvijanja funkcije marketing intelligence-a u poduzećima koja sudjeluju u tom procesu.

Marketing Intelligence

nije evidentirano

engleski

Marketing Intelligence

nije evidentirano

Marketing Intelligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (7/8)

1994.

529-540

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija