izvor podataka: crosbi
!
Marketing Intelligence (CROSBI ID 144579)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Medić, Mane ; Karpati, Tibor
Marketing Intelligence // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 45 (1994), 7/8; 529-540
Podaci o odgovornosti
Medić, Mane ; Karpati, Tibor
hrvatski
Marketing Intelligence
Potrebe za marketing intelligence-om proizlaze iz povećane konkurentnosti u poslovnom okruženju koju nameću profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti. Otvorenost hrvatske privrede i intencija uključivanja u europske i svjetske gospodarske tijekova nameću potrebu razvijanja funkcije marketing intelligence-a u poduzećima koja sudjeluju u tom procesu.
Marketing Intelligence
nije evidentirano
engleski
Marketing Intelligence
nije evidentirano
Marketing Intelligence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45 (7/8)
1994.
529-540
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove