Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 541398)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karpati, Tibor ; Medić, Mane
hrvatski
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća
Karakteristike životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća daju osnovu za optimizaciju marketinga, odnosno poslovne politike poduzeća. Povećanu konkurentnost u poslovnom okruženju stvaraju profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti, što uz ubrzanje tehnološkog razvitka nameće brže promjene u strategijama poduzeća (u proizvodnji, organizaciji, marketingu ...), a koje su indikator vitalnosti životnog ciklusa poduzeća. Logistička podrška vitalnom životnom ciklusu poduzeća je marketing intelligence (kao dio business intelligence-a), koji pruža vrijednosno obogaćenu informaciju o opasnostima i šansama koje proizlaze iz trenda globalizacije i za mala i za srednja poduzeća
Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja
nije evidentirano
engleski
Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća
nije evidentirano
Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja
nije evidentirano
Podaci o prilogu
497-505.
1995.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Annual proceedings review economic researche
Ivan Mencer
Rijeka:
Podaci o skupu
Mala i srednja poduzeća u gospodarskom razvoju
predavanje
16.10.1995-17.10.1995
Rijeka, Hrvatska