Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 541398)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Karpati, Tibor ; Medić, Mane Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća // Annual proceedings review economic researche / Ivan Mencer (ur.). Rijeka, 1995. str. 497-505

Podaci o odgovornosti

Karpati, Tibor ; Medić, Mane

hrvatski

Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća

Karakteristike životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća daju osnovu za optimizaciju marketinga, odnosno poslovne politike poduzeća. Povećanu konkurentnost u poslovnom okruženju stvaraju profinjeniji zahtjevi potrošača i agresivniji konkurenti, što uz ubrzanje tehnološkog razvitka nameće brže promjene u strategijama poduzeća (u proizvodnji, organizaciji, marketingu ...), a koje su indikator vitalnosti životnog ciklusa poduzeća. Logistička podrška vitalnom životnom ciklusu poduzeća je marketing intelligence (kao dio business intelligence-a), koji pruža vrijednosno obogaćenu informaciju o opasnostima i šansama koje proizlaze iz trenda globalizacije i za mala i za srednja poduzeća

Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja

nije evidentirano

engleski

Marketing intelligence : pretpostavka uspješnog životnog ciklusa malih i srednjih poduzeća

nije evidentirano

Marketing poduzeća; mala poduzeća; srednja

nije evidentirano

Podaci o prilogu

497-505.

1995.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Annual proceedings review economic researche

Ivan Mencer

Rijeka:

Podaci o skupu

Mala i srednja poduzeća u gospodarskom razvoju

predavanje

16.10.1995-17.10.1995

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija