Poduzetnički marketing (gerila marketing) (CROSBI ID 541438)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Medić, Mane
hrvatski
Poduzetnički marketing (gerila marketing)
Rad je fokusiran na pristupe i tehnike koje poduzeća koriste za identificiranje i ispunjavanje potreba i očekivanja potrošača, uz ostvarivanje profita s vrlo ograničenim sredstvima u ranim fazama razvoja poduzeća Start up faza ili u malim poduzećima. Temeljni marketinški principi i kategorije konvencionalnog marketinga konstruirani su s zahtjevima nekonvencionalnog, fokusiranog na praktični i financijski ograničen marketing gerila marketing. U ovom radu naglasak se daje na izravni marketing koji se promatra kroz korelaciju troškova i prihoda, ovisno o visini usluge, tj. djelovanja razine usluge na dobit.
Poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing
nije evidentirano
engleski
Poduzetnički marketing (gerila marketing)
nije evidentirano
gerila marketing; Start up; poduzetnički marketing (gerila marketing); ogranicena sredstva; konvencionalni marketing; nekonvencionalni; izravni marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-221.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
III Znanstveni kolokvij, Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u Europske gospodarske tokove
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
953-6073-85-4
Podaci o skupu
Međunarodna poslovna logistika kao uvjet uspješnog uključivanja u europske gospodarske tokove
predavanje
08.11.2003-08.11.2003
Mostar, Bosna i Hercegovina