Political marketing management (CROSBI ID 37045)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Medić, Mane ; Orosdy, Bela Political marketing management // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.). Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 399-414

Medić, Mane ; Orosdy, Bela

Political marketing management

Politika, prema javnom mišljenju, su sve akcije i aktivnosti koje se provode od strane profesionalnih političara, i isto tako je učestali subjekt dnevnih novinskih izvještaja. Politika je, prema tome, gradivo za elitu, običan čovjek se mora napregnuti kako bi shvatio bilo kojeg od političara sa najviše razine, koji predstavlja elitu. Obični čovjek ne preuzima odgovornost kako bi u potpunosti razumio koncept, politka je svjesna aktivnosti namjenjene postizanju optimalnih odluka o javnim pitanjima, i sudjelovanje u kojem je jedino bitna demokracija, i obveza građanima. Ključni element ovog multidimenzijonalnog koncepta je moć. Krajnji cilj bilo koje političke aktivnosti je korist i očuvanje moći, dok je promicanje interesa određenih socijalnih grupa oprečno nekim drugim grupama. Najvažnije funkcionalne komponente politike su: ? Svjesne akcije vođene ineresima i socijalnim relacijama. Objekt političke aktivnosti je dobit, očuvanje moći koja je koncept socijalne reprodukcije. Bit cjeline je u faktorima zanimanja, htjenju i moći. ? Politika je veza između socijalnih grupa, slojeva, i klasa koje mogu biti u konfliktu interesa, i kojima je interes izražavanje koncentrirane vlasti. ? Glavno uporište politike je akvizicija moći, od strane moći države, koja nameće autoritet javnosti koju posjeduje i koristi. Politika je također konstruirana kao naćin zadovoljenja, kao učestalo političko obilježavanje, pripćenje o pretjeranom naglašavanju političkih sadržaja, te kao političko zadovoljenje nepolitičke aktivnosti i relacija.

politics, politology, political marketing

399-414.

Podaci o knjizi