Životni ciklus prognostička metoda u marketingu (CROSBI ID 743577)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Barković, Dražen ; Medić, Mane ; Turkalj, Željko
hrvatski
Životni ciklus prognostička metoda u marketingu
Iako ekonomsko predviđanje nije dovoljno pouzdano, ono je ipak okosnica efikasnog upravljanja i racionalno društvo i pojedinci ga se neće odreći. Metoda životnog ciklusa u predviđanju promjena polazi od pretpostavke da promatrana pojava prolazi faze u svom razvoju koje se mogu interpretirati kao faze životnog ciklusa. Zanimljivo je uočiti koliko interpretativne slobode uzimaju oni koji koriste ovu metodu. Zbog toga se u ovoj knjizi želi ukazati na potrebu za primjenom kvantitativnih metoda u predviđanju tržišnih kretanja kao osnovice efikasnijeg i efektivnijeg poslovnog upravljanja na razini poduzeća i identificirati nedostatke metode životnog ciklusa i predložiti poboljšanje ove metode.
životni ciklus ; prognostička metoda ; kvantitativna metoda
nije evidentirano
engleski
Lifecycle prognostic method in marketing
nije evidentirano
lifecycle ; prognostic method ; quantitative method
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
239
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-253-047