Suradnja i partnerstvo u funkciji razvoja maloprodajne strukture u Hrvatskoj (CROSBI ID 351114)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Suradnja i partnerstvo u funkciji razvoja maloprodajne strukture u Hrvatskoj
U Hrvatskoj se javlja potreba za ispitivanjem međusobnih odnosa među sudionicima lanca distribucije, odnosno poslovnim subjektima koji se bave distribucijom proizvoda i usluga s naglaskom na suradnju maloprodavača s drugim sudionicima distribucije. Disertacija se bavi tematikom poboljšanja suradnje i partnerstva među poslovnim subjektima iz maloprodaje kako bi se omogućila bolja razmjena svih važnih resursa nad kojima subjekti sami nemaju pravo vlasništva. Na razvoj domaće maloprodajne strukture može se utjecati boljim iskorištenjem moći u kanalima distribucije kroz odgovarajuće modele suradnje i time ojačati konkurentnost domaćih maloprodavača u odnosu na sveprisutne strane igrače. Polazište teorijske obrade je Coaseova teorija firme (1936) odnosno specijalna teorija transakcijskih troškova. Rezultat istraživanja su modeli vertikalnih-marketing sustava.
suradnja; maloprodajna struktura; transakcijski trošak; marketing-sustav
Disertacija je iz područja društvenih znanosti, znanstvenog polja ekonomija (5-01), znanstvena grana management i upravljanje (5-01-05).
engleski
Cooperation and partnership as a function of retail structure development in Croatia
nije evidentirano
cooperation; retail structure; transaction cost; marketing-system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
313
18.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek